Marketeer (v/m)
De Universiteit voor Humanistiek zoekt een:
Marketeer (v/m)
Taakomvang 0,5 fte
Profielschets:
Als ervaren marketeer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen, beheren en uitvoeren van de online marketing campagnes voor onze opleidingen (Bachelor, Master, Premaster, Graduate School en de programma’s van Zingeving & Professie). Je maakt je hard voor een gestage toename in het aantal aanmeldingen voor deze opleidingen door samen met je collega’s innovatieve en creatieve online acties te creëren.
Taken:
• Opstellen en uitvoeren van gerichte online marketingplannen;
• Inzetten en beheren van online middelen (advertentiecampagnes, mailingen, SEA);
• Webanalyse, SEO, Google Analytics;
• Beheren en creëren van content voor de websites van de UvH en externe studiekeuzesites;
• (Mede)beheer van social media;
• Beheer CRM (relatiebeheer en ‘leadmanagement’);
• (Mede) beheer van het CMS van de website.
Vereisten:
• Je hebt een academische/HBO opleiding op het gebied van communicatie en/of marketing succesvol afgerond;
• Je beschikt over goede kennis van en aantoonbare ervaring met online marketing in al haar facetten: google analytics, mobile marketing, email marketing, social media marketing, het schrijven van goede en relevante content, marketing automation en CRM, search engine optimization en online advertising;
• Je hebt uitstekend analytisch inzicht en voelt je als een vis in het water bij de meer technische aspecten van je werk;
• Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk;
• Je beschikt over redactionele vaardigheden en over een zorgvuldige en creatieve pen;
• Ervaring met In-Design en Photoshop is een pre;
• Je hebt een goed gevoel voor verhoudingen binnen een organisatie;
• Je bent een goede gesprekspartner voor de Opleidingsdirecteur en andere wetenschappers;
• Je kunt collega’s enthousiasmeren en vanuit inhoudelijke expertise en relationeel inlevingsvermogen meekrijgen in nieuwe ideeën;
• Een belangrijke drijfveer in je werk is jezelf continu te willen verbeteren om zo goed mogelijke resultaten te behalen.
Wij bieden een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd voor de duur van 1 jaar met een proeftijd van 2 maanden. Bij goed functioneren en ongewijzigde bedrijfsomstandigheden is er uitzicht op verlenging van een jaar.
Deze functie is ingedeeld in het UFO-profiel Communicatiemedewerker niveau 1 (salarisschaal 9 CAO Nederlandse Universiteiten; min. € 2672,= tot max. € 3671,= bruto per maand bij volledige werktijd van 38 uur per week). Indiensttreding bij voorkeur per 1 mei 2017.
Nadere inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij dr. Tonja van den Ende, Directeur Diensten, in eerste instantie per e-mail tvde@uvh.nl.
Sollicitaties, vergezeld van een curriculum vitae, kunnen uiterlijk 5 februari 2017 per e-mail worden gericht aan de afdeling Personeelszaken pz@uvh.nl, o.v.v. ‘sollicitatie 16-05’.
Sollicitatiegesprekken zullen gevoerd worden op woensdag 15 februari.
De UvH streeft naar diversiteit in de samenstelling van het personeel.
Als ervaren marketeer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen, beheren en uitvoeren van de online marketing campagnes voor onze opleidingen (Bachelor, Master, Premaster, Graduate School en de programma’s van Zingeving & Professie). Je maakt je hard voor een gestage toename in het aantal aanmeldingen voor deze opleidingen door samen met je collega’s innovatieve en creatieve online acties te creëren.